in this blog you can Download Computer Software,Computer Games,islamic books,islamic computer & mobile apps,android games,andriod apps and many more.

Post Top Ad

Tuesday, July 9, 2019

اپنے احساس سے چھو کر مجھے صندل کر دو میں کہ صدیوں سے ادھورا ہوں مکمل کر دو

اپنے احساس سے چھو کر مجھے صندل کر دو
 
میں کہ صدیوں سے ادھورا ہوں مکمل کر دو 

Related image

اپنے احساس سے چھو کر مجھے صندل کر دو 
میں کہ صدیوں سے ادھورا ہوں مکمل کر دو 
نہ تمہیں ہوش رہے اور نہ مجھے ہوش رہے 
اس قدر ٹوٹ کے چاہو مجھے پاگل کر دو 


تم ہتھیلی کو مرے پیار کی مہندی سے رنگو 
اپنی آنکھوں میں مرے نام کا کاجل کر دو
 


اس کے سائے میں مرے خواب دہک اٹھیں گے 
میرے چہرے پہ چمکتا ہوا آنچل کر دو 

دھوپ ہی دھوپ ہوں میں ٹوٹ کے برسو مجھ پر 
اس قدر برسو مری روح میں جل تھل کر دو 


جیسے صحراؤں میں ہر شام ہوا چلتی ہے 
اس طرح مجھ میں چلو اور مجھے جل تھل کر دو 

تم چھپا لو مرا دل اوٹ میں اپنے دل کی 
اور مجھے میری نگاہوں سے بھی اوجھل کر دو 

مسئلہ ہوں تو نگاہیں نہ چراؤ مجھ سے 
اپنی چاہت سے توجہ سے مجھے حل کر دو 

اپنے غم سے کہو ہر وقت مرے ساتھ رہے 
ایک احسان کرو اس کو مسلسل کر دو 

مجھ پہ چھا جاؤ کسی آگ کی صورت جاناں 
اور مری ذات کو سوکھا ہوا جنگل کر
دو

No comments:

Post a Comment